route van Cavalaire naar Castellane - Reisverslag uit Castellane, Frankrijk van marjolein twaalfhoven - WaarBenJij.nu route van Cavalaire naar Castellane - Reisverslag uit Castellane, Frankrijk van marjolein twaalfhoven - WaarBenJij.nu

route van Cavalaire naar Castellane

Door: marjoleinentheo

Blijf op de hoogte en volg marjolein

12 September 2011 | Frankrijk, Castellane

Een echte zondag. Lekker lui opgestaan en genoten van ons ontbijt. Daarna onze fietsen gepakt en afgedaald naar het strandje. In echt 5 minuten sta je beneden en zijn alle palmen langs je heen gevlogen. De buurman zij dat het net was of je in de tour de france mee deed. Nou die ervaring is fantastisch. Op het strand heerlijk gelezen en tegen 13.00 uur de spullen gepakt en terug naar het centrum. Enkele kaarten gekocht en postzegels en toen terug. Heerlijk onder de bomen gerelaxt. Theo heeft achter de laptop gezeten ( bleek later catweazle gekeken te hebben ) en ik heb mijn boek verder bijna uitgelezen. Tegen 16.00 uur opnieuw de fietsen gepakt en naar het strand. Het werd bewolkt en de wind ging liggen. Jammer, maar de temperatuur bleef goed. Weer terug naar de camping. Het lijkt eentonig maar dat is het echt niet. Gedoucht en ons mooi gemaakt en opnieuw de fietsen en heerlijk over de boulevard gewandeld. Heel veel eettentjes. We kiezen een Italiaans tentje. Super. Als toetje nog een Italiaans likijsje….je? ( 1 boule ). En toen naar de camping. Een heerlijke zwoele avond en toen naar bed. Midden in de nacht worden we wakker van de wind. Alle herinneringen aan Kroatie kwamen even boven dus wij niet te flauw en onze luifel binnengehaald en de stoelen ingeklapt. Het bleek allemaal mee te vallen dus wij sliepen weer zo.