camper zomervakantie 2011 - Reisverslag uit Oost-Maarland, Nederland van marjolein twaalfhoven - WaarBenJij.nu camper zomervakantie 2011 - Reisverslag uit Oost-Maarland, Nederland van marjolein twaalfhoven - WaarBenJij.nu

camper zomervakantie 2011

Door: marjoleinentheo

Blijf op de hoogte en volg marjolein

02 September 2011 | Nederland, Oost-Maarland

Gisteren Camper opgehaald in Asten. Een mooie blauwe Pössl. Groot genoeg voor ons tweetjes. Nog wat campingspulletjes van ons zelf er in gedaan, en vertrokken. Ons eerste reisdoel was La Roche en Ardenne. Net na Eindhoven werd het al erg druk op de weg en later voor Maastricht stonden we vet in de file. We besloten om een camping direct onder Maastricht te zoeken want anders werd het erg laat.
Camping Oosterdriessen werd ons nieuwe reisdoel. Heerlijk avondzonnetje deed ons genieten.
Op de fiets naar Eijsden ( 3 km) en een bezoekje gebracht aan Yvonne en Werner.
Heel gezellig. In het donker weer terug naar de camper. en heerlijk geslapen.
Vanmorgen broodjes gehaald , lekker gedoucht en nu ons eerste reisverhaal geschreven. We stappen nu op de fiets richting Belgie, Kanne.